zondag 15 december 2013

gewoon grappig

Gisteren stond ik in de plaatselijke super aan de kassa te wachten met mijn mandje bijna vol.
Na mij kwam er een jongeman met drie kleine spulletjes....ik liet hem voorgaan ....daarna een mevrouw
met één gekocht artikel ....ook haar liet ik voorgaan en toevallig kwam er daarna weer iemand met twee
pakjes dus ook haar liet ik weer voorgaan tot groot jolijt van de kassierster die zei : 'weet je je kan hier
ook gewoon nog een uurtje blijven staan tot de winkel sluit hé ;)' want na die vorige mevrouw stond er
weer iemand met maar één pakje ....die liet ik ook maar voorgaan maar daarna durfde ik gewoon niet
meer om te kijken ....ik stond er vandaag misschien nog ;)
Het blijft leuk mensen zomaar even iets geven ook al kost het je een beetje tijd....er werd heel wat
afgelachen daar aan die kassa en ook aan de andere kassa's die het allemaal hadden kunnen volgen.
Daarom vond ik dit leuk om nog even te delen ook al is het geen geefmaand meer.

liefs
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...