maandag 16 december 2013

Geven & Ontvangen by Mirjam Down Under

Afgelopen jaar deden Conny en ik een kerstswap. Gezellig! We hadden afgesproken om vijf cadeautjes te doen. Op het moment suprême was het: "Ja, het zijn er iets meer geworden." Bij allebei dus! Omdat het vorig jaar zo goed beviel, zijn we dit jaar weer aan het swappen geslagen. Gisteren was het overdrachtsmoment en ja hoor: "Het zijn er iets meer geworden." We hebben het weer voor elkaar. Tot aan de Kerst mogen we iedere dag een pakje uitpakken, jeuj! De bovenste foto is van Conny voor mij en op de onderste foto zie je wat ik voor Conny gekocht heb. En voor boxervriend Lobbes natuurlijk... ;)

Tja, helemaal onvoorwaardelijk geven is dit natuurlijk niet. Maar... Het is wel heel leuk om te doen. De voorpret was super, het alles bij elkaar sprokkelen om met zoveel mogelijk leuke dingen binnen het afgesproken budget te blijven (niet gelukt overigens, maar ach). Omdat Conny nu niet zo lekker in haar velletje zit, vond ik het leuk om wat extra's te doen. En om een geintje uit te halen; het eerste pakje was namelijk niet voor Conny, maar voor de vrijwilligers in het asiel waar ze tot voor kort zelf ook vrijwilligerswerk deed. :) Verder kan ik helaas niets verklappen, we houden jullie wel op de hoogte. Groetjes!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...